Tuesday, March 11, 2014

Already 23-y/o~


Assalamualikum w.b.t. 
Berakhir debat NC tahun ini dgn hanya kemenangan piala BI, berakhir jua umur 22 tahunku.
Jauh meninggalkanku, masa 22 tahun yang lalu.
..........................................................................................................................................
I'm celebrated my birthday this year, with -no-one- exc MSC saying post of Happy birthday. Haha... Seriously, miss my home.
Yup, I akui, kalu dulu, tak ada orang yg sambut besday, confirm nanges punyer. Rasa tak de sesape kat dunia ni. Haha..
Today? 11/3/14, I'm even not crying or hoping someone wishing happy birthday(adelah sedikit, tp tak de'gih pun).
Tak rasa sambutan besday tu penting, yg penting apa yang aku dah capai pada umur ini. Apa yg aku dah bg sumbangan kat ummah pd hari ini.

Aku sedih bila tengok diri aku.
Dibanding dgn Ammar yang meninggal di Turki, yg mengaji Risalah An-Nur just for 8 months,
aku berasa sedih... sedih sgt...
Apa yg aku buat selama ini yg boleh aku jadikan bekalan kat sana?

Dan akhirnya, aku kaku sendirian...


No comments:

Post a Comment